OUR STORES

VISIT OUR NEW
STORE IN NEW YORK

294 Bay Meadows Ave.
Bay Shore, NY 11706

Ai întrebări? Scrie-ne!

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    Voi primi exact produsul care apare în fotografie?

    Imaginile produselor de pe site-ul nostru sunt cu titlu de prezentare. În realitatea imaginea produsului poate să difere. 

    Unde pot vedea comanda sau factura de vânzare?

    Pentru a vedea comanda sau factura vă autentificați apoi intrați la Contul meu în secțiunea Comenzi.

    Cum pot returna un produs?

    În cel mult 30 de zile de la primirea produsului, clienții care nu sunt mulțumiți de acesta îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@hotmin.ro, unde vor specifica următoarele:

    – produsul/produsele pe care doresc să le returneze

    – motivul returului

    – opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

    Veți reaproviziona produsele marcate ca ‘stoc epuizat’?

    Pentru a afla când un produs va fi din nou pe stoc vă rugăm să ne scrieți prin formularul de contact de aici sau pe adresa de email office@hotmin.ro.

    Unde puteți livra comanda mea?

    Livrăm în majoritatea localităților din România prin serviciul de curierat PALEX.